2008. március 26., szerda

Tony Bennett & K. D. Lang: A Wonderful World


Erről a CD-ről azért írok, mert kislányos várakozásomban próbálom mindenfélével elterelni a figyelmem arról, hogy megjelent az új k.d.lang és én még nem birtoklom. A megjelenés tényére a PM-ben lettem figyelmes néhány nappal ezelőtt és onnantól számítva erőteljesen az AKAROM-listám csúcstartója.

Magamnak sem tudom megmagyarázni, hogy miért. A tökéletes dolgok általában nem vonzanak, k.d.lang hangját pedig elég nehéz lenne más jelzővel illetnem. Tökéletesen nőies, érett és az ember szívébe tép minden egyes általa elénekelt dallam.


Csak mutatóba - nem erről az albumról, csak úgy k.d.langileg: http://www.youtube.com/watch?v=3-CtSutH7hA

A Tony Bennettel elkövetett duó-album igazi főnyeremény szakdolgozat-íráshoz, elmélyült munkához, olvasáshoz, vasaláshoz, egyszóval mindenhez, amihez kellhet egy jó háttérzene. Önmagában nehezen áll meg, bár én soha nem próbáltam még abban a szerepben, mindig tettem-vettem valamit mellette. Mert ez olyan megengedős, szomor-mosolygós, fáradtan elnyúlós, érzelgős zene is egyben. Két jó hang, egymásbaégő ének-párbeszédek, mintha egy aranylakodalmát is együtt ünnepelni készülő házaspár tett volna hitet... Szeretem, na. Nem azért, mert "cool", hanem mert minőségi. Vannak dolgok, melyekben nem csalódhat az ember: k.d.lang pontosan ilyen.

Ezért tervezgetem az új album beszerzését és - amint időm engedi - meg is ejtem. Addig pedig kisimítom sztressz-tépázta idegrendszerem az "I'm confessin' (that I love you)" című nótával. Ma úgyis szeretem a világot, hát miért pont téged ne szeretnélek? ;)

Nincsenek megjegyzések: